📦 Tryb tylko do odczytu – prywatny serwer RPG-WoW «Mroczne Wrota» (~2006 r.)

Historia postaci - Freudis mechanik z Anvilmar
« Wróć do forum  •  10 post(ów) w temacie
Post #1 26 Mar 2006, 14:39
Nazywam się Freudis i jestem mechanikiem z Anvilmar..Nie pamiętam czasów, gdy nasza Gnomska Stolica została zaatakowana przez Hordę w czasie wielkiej wojny-żyję w Anvilmar od kiedy tylko pamiętam.Mój ojciec był również mechanikiem-budował machiny parowe dla krasnoludów walczących na granicach naszej krainy..Jednak w czasie oblężenia miasta zginął,a moja ciężarna matka dostała się do Ironforge..W niewiele nocy później narodził Jej się zielonowłosy syn, któremu nadała imię Freudis - tak oto dostalem się na świat.. Od najmłodszych lat interesowałem się mechaniką - obserwowałem innych Gnomów przy pracy,z czasem zacząłem im pomagać i w końcu zostałem zatrudniony w warsztacie Treuda - konstruktora Mechano-Striderów i mechanizmów napędowych do czołgów parowych.. Dzięki tej pracy mogłem utrzymać moją matkę i zapewnić Jej bardzo dobre warunki życia na starość.. Po ukończonej pracy w warsztacie często podbierałem stare podzespoły od uszkodzonych maszyn i sam w domu chciałem stworzyć nowy model Mechano-Stridera, który poruszałby się szybciej od innych i mógł przewozić znaczny bagaż. Byłem do tego projektu o tyle bardziej zapalony,ponieważ zawsze chciałem przeżyć jakąś przygodę poza granicami Dun Morogh. Pewnej nocy gdy pracowałem z moim pracodawcą po zachodzie Słońca Treud usłyszał jakieś hałasy w magazynie i poszedł sprawdzić co się dzieje.Po krótkiej chwili usłyszałem krzyki mojego Pana i nie namyślając się długo ująłem w garść wielką rurę i poszedłem ostrożnie sprawdzić co się stało..Gdy wszedłem ujrzałem dwójkę Troli rujnujących Nasz magazyn.Na szczęście nie zauważyli mnie.Postanowiłem wezwać Anvilmarską straż.Zacząłem wrzeszczeć i bić w świerzo odlaną oś od parowozu kluczem co z pewnością obudziło cały Anvilmar. Trole zaczęły uciekać w panice,jednak magazyn był zrujnowany. Pod ster